Τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για απαλλαγές δημοτικών τελών από μέρους των επιχειρηματιών που επλήγησαν κατά την πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης έχει ενεργοποιήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
«Από όπου κι αν βρίσκονται, με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους και χωρίς να ταλαιπωρούνται με επισκέψεις σε γραφεία και υπηρεσίες, οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες που διέκοψαν υποχρεωτικά τη δραστηριότητά τους λόγω των μέτρων που τέθηκαν σε ισχύ για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού κατά την πρώτη φάση της πανδημικής κρίσης θα μπορούν να αιτούνται προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης την απαλλαγή τους από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού», εξήγησε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής, σημειώνοντας ότι η διαδικασία αυτή ενεργοποιήθηκε στο πλαίσιο της υπ’αριθμ. 247/08-4-2020 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης σχετικά με τα μέτρα ανακούφισης των πληττόμενων επιχειρηματιών, η οποία και ελήφθη σε εφαρμογή της από 20-3-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχόμενου.
Αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (www.thessaloniki.gr) μέσω της παραπομπής «Απαλλαγές Δημοτικών Τελών Επιχειρήσεων».
Εκεί βρίσκεται αναρτημένη η σχετική αίτηση – υπεύθυνη δήλωση, την οποία οφείλουν να συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες και εν συνεχεία -αφού την εκτυπώσουν και την υπογράψουν- να αποστείλουν στο email: apallagescovid@thessaloniki.gr.
Παράλληλα με την αίτηση οφείλουν να επισυνάψουν:
– Εξοφλημένο αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού ΔΕΗ ή εναλλακτικού παρόχου (όλες οι σελίδες). Εάν στον λογαριασμό δεν υπάρχει σήμανση εξόφλησης, θα πρέπει να προσκομιστεί και η απόδειξη εξόφλησης (π.χ. τράπεζας).
– Έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα ΕΡΓΑΝΗ, από το οποίο προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της (και η ημερομηνία έναρξης της διακοπής).