10131: Ανοιχτή γραμμή για την υποστήριξη της Τεχνολογίας στο Δημόσιο Σχολείο

Βρισκόμαστε μια ανάσα από το χτύπημα του πρώτου κουδουνιού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς παραδίδεται νέος διαδραστικός και ρομποτικός εξοπλισμός από το Υπουργείο Παιδείας.

Αυτό που εντυπωσιάζει όλη την κοινότητα της Εκπαίδευσης είναι πως το Υπουργείο Παιδείας παρέχει σε πανελλαδική εμβέλεια ζωντανή τηλεφωνική υποστήριξη σε όλους τους εκπαιδευτικούς για την χρήση του εν λόγω εξοπλισμού

Τηλεφωνική Υποστήριξη σε όλους τους εκπαιδευτικούς με το 10131
Διατίθεται για αυτόν τον σκοπό ο πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 10131, για εύκολη και άμεση προσπέλαση και εξυπηρέτηση κάθε εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε δημόσιο σχολείο.

Εξυπηρετείστε από τις 08:00 έως τις 20:00 από έμπειρους τεχνικούς και στελέχη e-learning
Το Υπουργείο Παιδείας από τις αρχές του 2024 υλοποιεί τη δράση “STEM Interactive Board Support”. Ένα ολόκληρο τμήμα από εκπαιδευτές, τεχνικούς, στελέχη e-learning και διοικητικούς υπαλλήλους είναι διαθέσιμο σε εκπαιδευτικούς και σχολεία από τις 08:00 έως τις 20:00

Tο Helpdesk ενορχηστρώσει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης με εξ αποστάσεως σεμινάρια διαβαθμισμένης δυσκολίας που οδηγούν τόσο στην εξοικείωση αρχάριων εκπαιδευτικών όσο και στην περαιτέρω εμβάθυνση σε σύνθετες δυνατότητες που παρέχει ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Για όλα τα σεμινάρια δίνονται βεβαιώσεις πιστοποιημένης εκπαίδευσης. Ο σχεδιασμός των σεμιναρίων γίνεται με την καθοδήγηση και την έγκριση των υπευθύνων από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και της επιτελικής ομάδας που έχει τη συνολική εποπτεία του HelpDesk.

Στο πλαίσιο της σφαιρικής υποστήριξης έχει δημιουργηθεί το portal https://www.stem-ib-support.gr/el/ , το οποίο περιέχει τη γνωσιακή βάση δεδομένων που εμπλουτίζεται καθημερινά με εκπαιδευτικό υλικό, οδηγίες και κάθε είδους ενημέρωση για την ομαλή ενσωμάτωση του νέου εξοπλισμού στα ελληνικά σχολεία. Αναρτώνται σε καθημερινή βάση άρθρα και καλές πρακτικές, εγχειρίδια, συχνές ερωτήσεις με τις αντίστοιχες απαντήσεις τους, βίντεο «How to…?» και πολλά ακόμη.

Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι το γραφείο υποστήριξης επικοινωνεί καθημερινά με εκατοντάδες εκπαιδευτικούς και συμβούλους εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους και επαναδιαμορφώνοντας τις υπηρεσίες για τη βελτιστοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού. Η ανατροφοδότηση είναι εξαιρετικά θετική, με τους εκπαιδευτικούς να ζητούν περισσότερα σεμινάρια και εμπλουτισμό του ιστοτόπου με νέο εκπαιδευτικό υλικό, επιβεβαιώνοντας τη επιτακτική ανάγκη τους για αδιάκοπη υποστήριξη.

36.000 διαδραστικά συστήματα και 180.000 κτι Ρομποτικού εξοπλισμού

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ολοκληρωθούν οι παραδόσεις στα Δημόσια σχολεία 36.000 διαδραστικών συστημάτων και 180.000 κιτ ρομποτικού εξοπλισμού για όλες τις τάξεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που είναι βέβαιο ότι θα βελτιώσουν σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους.

Αυτό όμως θα επιτευχθεί μόνο αν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί κατανοήσουν τις δυνατότητες του εξοπλισμού και μόνο αν έχουν απεριόριστη τεχνική βοήθεια στην προσπάθεια να εκπαιδευτούν σε όλες τις πλευρές του εξοπλισμού. Πολύ συχνό φαινόμενο στο παρελθόν υπήρξε η αδυναμία αξιοποίησης του τεχνολογικού εξοπλισμού που δινόταν στα σχολεία, καθώς οι εκπαιδευτικοί δεν είχαν την απαραίτητη υποστήριξη.

Αυτή τη φορά, όπως δείχνουν τα πράγματα, το ΥΠΑΙΘΑ είναι αποφασισμένο να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς όσο χρειαστεί. Το τμήμα του HelpDesk εκτός από την ατομική υποστήριξη σε κάθε εκπαιδευτικό, προσφέρει δεκάδες υπηρεσίες που θα λύσουν τα χέρια κάθε εκπαιδευτικού, ανεξάρτητα από το επίπεδο τεχνογνωσίας του, παρέχοντας οργανωμένους οδηγούς και καλές πρακτικές για τη μέγιστη αξιοποίηση του εξοπλισμού.