9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο ΑΠΘ: «Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια “ανακοπτόμενη” σχέση;»

Η Ελληνική Εταιρεία Ιστορικών της Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τις Κοσμητείες της Φιλοσοφικής και της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ, το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής ΑΠΘ, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας «Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής», διοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, με τίτλο «Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια “ανακοπτόμενη” σχέση;».

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της Φιλοσοφικής και της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ, από την Παρασκευή 8 έως την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024. Η εναρκτήρια συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024 και ώρες 18:00-20:30, στην Αίθουσα Τελετών της παλαιάς Φιλοσοφικής Σχολής.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές του Συνεδρίου, στόχος είναι: α) να φέρουν στο προσκήνιο τις συζητήσεις που διεξάγονται διεθνώς αναφορικά με την ποικιλομορφία στη σχέση παιδαγωγικής και εκπαίδευσης, β) να διερευνήσουν και να αναλύσουν τις ποικίλες εκδοχές που παρουσιάζει η συσχέτιση της ελληνικής εκπαίδευσης με την παιδαγωγική, γ) να αναδείξουν την παιδαγωγική παράδοση που επικράτησε στο ελληνικό σχολείο και τις απόπειρες αλλαγής της, δ) να μελετήσουν την πρόσληψη και εφαρμογή διεθνώς εγκαθιδρυμένων παιδαγωγικών ρευμάτων.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τις θεματικές του Συνεδρίου, τις περιλήψεις των ανακοινώσεων και τη διαδικασία εγγραφής, είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνεδρίου: https://eleie9-conference2024.web.auth.gr/