Τομέας Παιδείας ΠΑΣΟK: «Η κυβέρνηση ακολουθεί πολιτικές εγκατάλειψης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»

Σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση εξέδωσε ανακοίνωση ο τομέας Παιδείας ΠΑΣΟΚ. «Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης έμειναν χωρίς εκπαιδευτικούς, ενώ η χρηματοδότηση δεν καλύπτει ούτε τις στοιχειώδεις δράσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά:

«Στα χρόνια της Κλιματικής κρίσης, η οποία πλήττει κυρίως τη Μεσόγειο και ιδιαίτερα τη χώρα μας, με τις πλημμύρες, τις φωτιές τα ακραία καιρικά φαινόμενα και την πιθανή έλλειψη νερού, αντί το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργήσει  τις καλύτερες προϋποθέσεις για την ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών για την πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών φαινομένων, ακολουθεί  πολιτικές εγκατάλειψης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Φτάνουμε στο τέλος και της φετινής χρονιάς και η σημερινή ηγεσία του  Υπουργείου Παιδείας της κυβέρνησης της Ν.Δ. δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα, όπως εδώ και 5 χρόνια, για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ενώ η Κλιματική Κρίση πλήττει τη χώρα, την Ευρώπη  και τον πλανήτη.

Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που μεγαλοπρεπώς μετονομάσθηκαν σε Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, έμειναν χωρίς εκπαιδευτικούς, ενώ η χρηματοδότηση δεν καλύπτει ούτε τις στοιχειώδεις δράσεις.

 Άλλα ΚΠΕ (ΚΕΠΕΑ) έκλεισαν, όπως το ιστορικό Κέντρο του Σουφλίου δίπλα στο δάσος της Δαδιάς και στο Δέλτα του Έβρου, όπως  της  Άρτας, ενώ άλλα έμειναν μόνο με το Διευθυντή τους (να διεκπεραιώνει την αλληλογραφία), όπως τα Κέντρα της Αργυρούπολης, της Δραπετσώνας, της Άμφισσας, των Ανωγείων, του Μεσολογγίου κ.α.

Ταυτόχρονα τις τελευταίες ημέρες πάνω από 1.000 εκπαιδευτικοί έχουν αποσπασθεί σε διάφορους φορείς του Δημοσίου, στα ΓΑΚ, στις Βιβλιοθήκες, στις Μητροπόλεις κλπ, αλλά ΚΑΝΕΙΣ στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των θέσεων των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΕΠΕΑ) και να στηρίξει έμπρακτα τα προγράμματα και τις δράσεις της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.»