Την ίδια στιγμή που το υπουργείο Παιδείας προαναγγέλει με τυμπανοκρουσίες το ψηφιακό σχολείο, προκύπτει ότι στα εξεταστικά κέντρα των φυσικώς αδυνάτων μαθητών στο 1ο , 2ο και 3ο ΕΠΑΛ Αμαρουσίου, λίγο πριν τη διεξαγωγή των προφορικών εξετάσεων των Φ.Α μαθητών στις 4/6/2024 στη Βιολογία και τα Μαθηματικά αλλά και στη Χημεία στις 6/6, δεν υπήρχε δια ζώσης συντονιστής και ενημέρωση για το μάθημα της Βιολογίας, των Μαθηματικών όπως και της Χημείας, πραγματοποιήθηκε μέσω ενός κινητού τηλεφώνου!
Οπως μάλιστα καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Αριστερή Συμπαράταξη Καθηγητών της Δ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, το εν λόγω κινητό «περιέφερε όρθιο στην αίθουσα ο «υποτιθέμενος» πρόεδρος της επιτροπής, από μια «υποτιθέμενη» συντονίστρια, γιατί βεβαιότητα δεν υπήρχε για τίποτα, σε ανοιχτή ακρόαση για να ακούνε όλοι!»
«Αυτονόητο ήταν, ότι οι συνάδελφοι ούτε άκουγαν από το ηχείο ενός μικρού κινητού, αλλά ούτε και έγινε επί της ουσίας ενημέρωση σε θέματα που έχρηζαν ιδιαίτερης δυσκολίας! Επιπλέον, είναι κατακτημένο, η διαδικασία της συζήτησης και της κατανομής των μονάδων πριν την προφορική εξέταση, να είναι διαδικασία όπου οι εξεταστές ανταλλάσσουν απόψεις και συλλογικά αποφασίζουν για το πώς θα βαθμολογούν και ο ρόλος των συντονιστών/ριών είναι να συντονίζουν με βάση την εμπειρία στη διαδικασία», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί
Aναλυτικά η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών
Με λύπη που μετατράπηκε σε οργή, ενημερωθήκαμε ότι στα εξεταστικά κέντρα των Φ.Α στο 1ο , 2ο και 3ο ΕΠΑΛ Αμαρουσίου, πριν τη διεξαγωγή των προφορικών εξετάσεων των Φ.Α μαθητών στις 4/6/2024 στη Βιολογία και τα Μαθηματικά αλλά και στη Χημεία στις 6/6, δεν υπήρχε δια ζώσης συντονιστής.
Προς μεγάλη έκπληξη των συναδέλφων, η «υποτιθέμενη» ενημέρωση για το μάθημα της Βιολογίας, των Μαθηματικών όπως και της Χημείας, πραγματοποιήθηκε μέσω ενός κινητού τηλεφώνου που περιέφερε όρθιο στην αίθουσα ο «υποτιθέμενος» πρόεδρος της επιτροπής, από μια «υποτιθέμενη» συντονίστρια, γιατί βεβαιότητα δεν υπήρχε για τίποτα, σε ανοιχτή ακρόαση για να ακούνε όλοι!!!!!
Συντονισμός μέσω κινητού, την ώρα που πανηγυρίζουν για το ψηφιακό σχολείο, τρομάρα τους.
Αυτονόητο ήταν, ότι οι συνάδελφοι ούτε άκουγαν από το ηχείο ενός μικρού κινητού, αλλά ούτε και έγινε επί της ουσίας ενημέρωση σε θέματα που έχρηζαν ιδιαίτερης δυσκολίας! Επιπλέον, είναι κατακτημένο, η διαδικασία της συζήτησης και της κατανομής των μονάδων πριν την προφορική εξέταση, να είναι διαδικασία όπου οι εξεταστές ανταλλάσσουν απόψεις και συλλογικά αποφασίζουν για το πώς θα βαθμολογούν και ο ρόλος των συντονιστών/ριών είναι να συντονίζουν με βάση την εμπειρία στη διαδικασία.
Το γεγονός ότι δεν ορίστηκαν συντονιστές, μας οδηγεί να σκεφτόμαστε ότι η ΔΔΕ Β΄ Αθήνας ήθελε να κάνει οικονομία μη πληρώνοντας αυτή την υπηρεσία και αποτελεί κακό οιωνό για το μέλλον.
Θα πρέπει να προσθέσουμε, ότι η εργασία μας στα εξεταστικά και βαθμολογικά κέντρα είναι κακοπληρωμένη και πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί βάζουμε και χρήματα από την τσέπη μας (οδοιπορικά, κυλικείο, νερό), δεδομένου ότι το πακέτο έχει πλέον 30 γραπτά (έχει γίνει αύξηση των γραπτών ανά πακέτο τα τελευταία χρόνια), δεν υπάρχει κλιματισμός στους χώρους εξέτασης και διόρθωσης γραπτών και η απαιτητικότητα των θεμάτων απαιτεί περισσότερο χρόνο για κάθε πακέτο.
Αυτά που συμβαίνουν την περίοδο αυτή στα εξεταστικά και τα βαθμολογικά κέντρα, επιβεβαιώνουν την επιλογή του Υπουργείου και της κυβέρνησης να επιρρίπτουν τις ευθύνες στον/στην εκπαιδευτικό, είτε επιβάλλοντας την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση με μέσα των εκπαιδευτικών ακόμα και σε καταλήψεις των μαθητών (όπου ο κλάδος αντιδρά απέχοντας από την διαδικασία), είτε με έξοδα για βιβλία, για υλικά για το μάθημα (πχ ειδικά σχολεία, προγράμματα), είτε ακόμα και κατά τη συνοδεία των μαθητών σε εκδρομές κλπ
Δεν μας αρκεί το επαινετικό χτύπημα στην πλάτη ότι κάνουμε καλά τη δουλειά μας, λέγοντας ότι τα κίνητρά μας για την εξέταση – βαθμολόγηση στις πανελλαδικές είναι άλλα, όπως ακούγεται συχνά στα εξεταστικά κέντρα από τους προϊσταμένους, οι οποίοι αμείβονται αδρά σε σχέση με τους πληβείους εκπαιδευτικούς. Είμαστε εργαζόμενοι και οι εργατοώρες στα εξεταστικά και βαθμολογικά κέντρα θέλουμε να αμείβονται αξιοπρεπώς.
Από τη μία, διατυμπανίζουν το κύρος και το αδιάβλητο των πανελλαδικών εξετάσεων ως την κορυφή του εξεταστικοκεντρικού σχολείου που έχουν φτιάξει, και από την άλλη, αυτοί οι ίδιοι, τις απαξιώνουν με όσα περιγράφονται παραπάνω και έχουν ως αποτέλεσμα τις συνέπειες να τις πληρώνουν οι εξεταζόμενοι μαθητές και οι εξεταστές-βαθμολογητές εκπαιδευτικοί.
Απαιτούμε
Ο συντονισμός να γίνεται δια ζώσης για τη διαδικασία βαθμολόγησης των Φ.Α.
Τριπλασιασμό της αμοιβής των εκπαιδευτικών για την βαθμολόγηση και την διόρθωση
Προσφορά δωρεάν καφέ, αναψυκτικού, νερού και σάντουιτς στους βαθμολογητές
Κλιματισμός στις αίθουσες διόρθωσης
Πηγή: alfavita.gr