Ειδική Αγωγή: «Σημαντικά λειτουργικά κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

«Η υλοποίηση της Β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ ήταν ελλιπής με συνέπεια την ύπαρξη σημαντικών λειτουργικών κενών όλων των ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ).

Στη συνέχεια, τονίζει ότι ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση συγκέντρωσης των απαραίτητων δικαιολογητικών για την έγκριση της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και ζητά την έγγραφη κοινοποίηση των κενών στην Ειδική Αγωγή (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη) όπως δόθηκαν από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

ADVERTISING

Τέλος, ο ΣΑΚΕΑ ζητά την πλήρη κάλυψη των κενών στα ΕΕΕΕΚ και στα ΕΝΕΕΓΥΛ, ΣΜΕΑΕ και σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης και στα ΚΕΔΑΣΥ.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ)

Γ’ φάση αναπληρωτών

 Χαιρετίζουμε τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή που ακολούθησαν τους μόνιμους διορισμούς που στελεχώνουν πλέον την εκπαίδευση. Ωστόσο, η υλοποίηση της Β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ ήταν ελλιπής με συνέπεια την ύπαρξη σημαντικών λειτουργικών κενών όλων των ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την εγκύκλιο 48877/Δ3/14-05-2024 τη Δευτέρα 21/10/2024 ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση συγκέντρωσης των απαραίτητων δικαιολογητικών για την έγκριση της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης.

Με βάση τον νόμο 2690/1999, αρ. 5, παρακαλούμε πολύ όπως μας κοινοποιήσετε εγγράφως τα κενά στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη) όπως σάς δόθηκαν από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προκειμένου να προσληφθούν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και το ποσοστό που αναμένεται να καλυφθεί στη Γ΄ φάση προσλήψεων.

Εν όψει της επικείμενης Γ΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών αιτούμαστε:

1. Την εξ ολοκλήρου κάλυψη των λειτουργικών κενών στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και στα Ε.Ν.Ε.Ε.Γ.Υ.Λ., ώστε να εξασφαλισθεί η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής κοινότητας και πρωτίστως η εκπαιδευτική υποστήριξη του μαθητικού πληθυσμού.

2. Την πλήρη κάλυψη των λειτουργικών κενών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Τμήματα Ένταξης, τα οποία προέκυψαν είτε λόγω των αδειών των νεοδιόριστων συναδέλφων είτε λόγω της ελλιπούς κάλυψης κατά τις προηγούμενες φάσεις προσλήψεων εκπαιδευτικών.

3. Την ουσιαστική κάλυψη των κενών της Παράλληλης Στήριξης, σύμφωνα με τις ώρες που αναγράφονται στις επίσημες αξιολογικές εκθέσεις των Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. για κάθε μαθητή/μαθήτρια.

4. Την πλήρη κάλυψη των λειτουργικών κενών των Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα όλων των αξιολογικών εκθέσεων των παιδιών.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι ο ΣΑΚΕΑ έχει ως στόχο την υπεράσπιση του δικαιώματος της ισότιμης συμμετοχής όλων των παιδιών στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα των παιδιών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα συγκεκριμένα παιδιά δικαιούνται να έχουν την πρόσθετη γνωστική αλλά και την κοινωνικοσυναισθηματική στήριξη που δικαιούνται.

Πηγή:alfavita.gr