«Η εξίσωση της πανδημίας παραμένει δύσκολη και η επίλυσή της απαιτεί μεγάλη προσοχή. Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση είναι σταθερή. Υπάρχει αγωνία όσον αφορά την προστασία της δημόσιας υγεία, αλλά και για το οξυγόνο της αγοράς. Και στη Θεσσαλονίκη νιώθουμε όλοι ότι διανύουμε τα τελευταία χιλιόμετρα ενός πολύ δύσκολου μαραθώνιου», τόνισε ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης Σταύρος Καλαφάτης στον ALPHA 989 και τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Γιακουμή. Και πρόσθεσε: «Βρισκόμαστε στην τελευταία φάση. Χρειάζεται λίγη ακόμα υπομονή και τήρηση των μέτρων προστασίας. Τα τελευταία μέτρα σε μια διαδρομή είναι και τα πιο δύσκολα. Να σφίξουμε τα δόντια και να κάνουμε αυτό που πρέπει».
Για την αγορά, την εστίαση, τον τουρισμό
«Υπάρχει πολύ μεγάλη αγωνία όσον αφορά το λιανεμπόριο αλλά και την εστίαση η οποία ιδιαίτερα εδώ στη Θεσσαλονίκη αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της οικονομίας της πόλης εξαιτίας και της έντονης παρουσίας μεγάλου αριθμού φοιτητών. Προχωρούμε σταδιακά στο άνοιγμα. Και υπάρχει για το επόμενο διάστημα μια γενναία υποστήριξη αυτού του κλάδου από την Κυβέρνηση ύψους 330 εκατομμυρίων ευρώ, μεγάλο κομμάτι του οποίου αφορά βεβαίως τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν μηνύματα αισιοδοξίας. Ο κόσμος αρχίζει και ανασαίνει Γεγονός επίσης είναι ότι ο τουρισμός αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων μεγάλο κομμάτι του ΑΕΠ. Σημαντικό κομμάτι αφορά στον οδικό τουρισμό από τον οποίο ζει και αναπνέει μεγάλο μέρος της Μακεδονίας και της Θράκης. Προσδοκούμε ότι αυτό θα γίνει σταδιακά, με μέτρα στις εισόδους της χώρας, αλλά και με πολύ μεγάλη μέριμνα για τη διασφάλιση της υγείας όλων».
Για την εξέλιξη των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης.
«Τα μεγάλα έργα είναι ένα μεγάλο στοίχημα το οποίο κερδίζεται καθημερινά. Χθες ο Πρωθυπουργός από τη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε δύο μεγάλα έργα που θα γίνουν με ΣΔΙΤ και αφορούν τους οδικούς άξονες Έδεσσα – Θεσσαλονίκης και Αμφίπολη – Δράμα που βγάζουν από την απομόνωση πολλών χρόνων μεγάλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Προχωρούν ταυτόχρονα οι διαδικασίες για τα μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη που δίνουν μεγάλη αναπτυξιακή πνοή, πέραν του ότι αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των Θεσσαλονικέων αλλά και των επισκεπτών της πόλης. Αναφέρω χαρακτηριστικά, την ανάπλαση του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, η οποία είναι τοπόσημο της πόλης αλλά και αναπτυξιακός βραχίονας της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας. Μια πλήρης αναβάθμιση του χώρου στο 50% του οποίου θα υπάρχει πράσινο και θα δοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης και όλης της περιοχής και το υπόλοιπο 50% θα περιλαμβάνει σύγχρονες εγκαταστάσεις. Ένα μεγάλο κομμάτι στην καρδιά της Δυτικής Θεσσαλονίκης θα αναπνεύσει μέσα από την αστική ανάπλαση του στρατοπέδου Παύλου Μελά, όπου θα γίνει ένα τεράστιο πάρκο με μια σημαντική παρέμβαση η οποία έχει δρομολογηθεί και βρίσκεται σε εξαιρετικά καλό δρόμο. Μεγάλο ζητούμενο αποτελεί επίσης, το ζήτημα της ενοποίησης του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, ένα μεγαλόπνοο έργο σε μια διαδρομή 40 χιλιομέτρων από τη μια πλευρά της πόλης στην άλλη, από το Καλοχώρι εως το Αγγελοχώρι».
Απαντώντας στις κατηγορίες του ΣΥΡΙΖΑ για επικοινωνιακή διαχείριση των θεμάτων της πόλης
«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τη δική του οπτική να βλέπει τα έργα της πόλης. Θυμόμαστε πως αντιμετώπισε και το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που εγκαινιάστηκε μέσω μακέτας. Το έργο βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο. Αναμένουμε μόνο μια απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που αφορά τον σταθμό Βενιζέλου. Το Μετρό μπορεί να συνυπάρξει με τα αρχαία. Και αρχαία και Μετρό. Και μάλιστα έχουν προχωρήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό και οι πρόδρομες εργασίες όσον αφορά την επέκτασή του στη δυτική πλευρά της πόλης και βεβαίως υπάρχει σχεδιασμός και για την ανατολική πλευρά. Αφήνουμε τον ΣΥΡΙΖΑ στον μοναχικό του δρόμο της οπισθοδρόμησης. Ο κόσμος πλέον έχει ένα μεγάλο βίωμα. Έχει ζήσει τον ΣΥΡΙΖΑ στο πετσί του. Αυτό ήταν κακό για τη χώρα και για τους Έλληνες, αλλά τώρα πια ξέρουν ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα».