Παρακάτω η συνέντευξη:
–Men of Style, πως ήρθε η ιδέα και και πως ξεκίνησε το όλο project, τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε;
Αρχικά είχαμε εμείς ζήτημα, ήμασταν ντροπαλοί, μαζεμένοι δεν απολαμβάναμε τις ερωτικές μας ζωές. Σε σχετικά μικρή ηλικία αποφασίσαμε ότι
κάπως πρέπει να αλλάξει αυτό, γι αυτό και μπήκαμε σε μια διαδικασία εσωτερικής αναζήτησης είτε μέσω σεμιναρίων είτε μέσω αυτοβελτίωσης
προσπαθήσαμε να αλλάξουμε λίγο την ερωτική μας ζωή για να πάει προς το καλύτερο. Σιγά σιγά το καταφέραμε και βλέπαμε τους ανθρώπους
που ήταν στην παρέα μας να αναρωτιούνται πως το κατάφεραμε, μας ρωτούσαν πως βγαίνουμε ραντεβού με “αυτή” την γυναίκα γιατί δεν μας
είχαν συνηθίσει έτσι. Αυτό είναι κάτι που γίνεται μόνο βιωματικά γιατί δεν μπορείς να πεις θεωρητικά πάω και μιλάω σε γυναίκες και
αυτές να έρθουν στην ζωή σου. Παράλληλα βρεθήκαμε με τον Ανέστη και τον Χρήστο που είναι και οι ιδρυτές και είπαμε αφού υπάρχει η ανάγκη
ας το κάνουμε λίγο πιο σοβαρά ας δώσουμε λύσεις στους ανθρώπους στο περιβάλλον μας αλλά και στους ανθρώπους που θα μας βλέπουν μόλις
γίνουμε λίγο πιο γνωστοί και έτσι κάναμε το Men of Style.
-Ήρθατε Θεσσαλονίκη για κάποια σεμινάρια που κάνετε, σε τι ηλικιακό πεδίο απευθύνονται αυτά αλλά και το Men of Style γενικότερα;
Απευθυνόμαστε σε όλους από 18 και πάνω μέχρι οποιαδήποτε ηλικία. Δεν υπάρχει όριο στην ανάγκη του ανθρώπου για το πότε ο ίδιος αποφασίζει
ότι θέλει να βελτιωθεί σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι ηλικίες που είναι πιθανότερο να έρθουν σε εμάς είναι
18-20 και μέχρι 35, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις 40-45-50 χρονών και μάλιστα άνθρωποι απ’ όλα τα επαγγέλματα και απ΄όλα τα κοινωνικά
στρώματα.
-Έχετε εστιάσει στο κομμάτι του φλερτ αλλά τελευταία βλέπουμε να επεκτείνεστε και στο κομμάτι της αυτοβελτίωσης, θέλετε να το επεκτείνετε
και σ’αυτό τον τομέα ή το θεωρείτε ένα παρακλάδι του φλερτ
Τα πάντα ξεκινούν από την σχέση που έχουμε με τον εαυτό μας. Αν για παράδειγμα δεν έχεις μια σχέση με τον εαυτό σου στην οποία πιστεύεις
ότι μπορείς να είσαι χρήσιμος για τον εαυτό σου και ότι μπορείς να φέρεις κάποιες θετικές αλλαγές σε τομείς έναν ή περισσότερους, γιατί
έχουμε πολλούς τομείς στη ζωή μας. Υπάρχει το επαγγελματικό κομμάτι όπου συνδέεται με το οικονομικό κομμάτι, έχουμε το προσωπικό κομμάτι
το οποίο μπορεί να έχει να κάνει με τα χόμπι, τους φίλους μας, με την οικογένεια μας που είναι εξαιρετικά σημαντικό και με τις ερωτικές
μας σχέσεις. Οπότε επιλέγεις ποιος τομέας της ζωής σου χρειάζεται περισσότερο βελτίωση ή μπορεί να έχει μείνει πίσω ανάλογα με την ενί-
σχυση που μπορεί να έχεις δώσει στους υπόλοιπους τομείς και μπαίνεις στην διαδικασία ότι αποφασίζω να βελτιωθώ σ’ αυτό. Απ την σιτγμή
που αρχίζεις να βελτιώνεσαι σε κάποιο τομέα αρχίζουν να βγαίνουν φόβοι και ανασφάλειες. Παραδείγματος χάρη όταν πάς να μιλήσεις σε μια
γυναίκα που σου άρεσε να είσαι πάρα πολύ καλός στη σχολή σου, να είσαι πάρα πολύ καλός στο αντικείμενο που έχεις μελετήσει και μόλις
πας να προσεγγίσεις μια γυναίκα να βλέπεις ότι κάτι λείπει.
Αυτό είναι και το εκπαιδευτικό μέρος του Men of Style, καθώς δεν πρόκειται περί επέκτασης στην αυτοβελτίωση αλλά για κάτι αλληλένδετο με
το φλερτ. Εμείς θεωρούμε ότι το φλερτ και η διαχείρηση των σχέσεων είναι ένα παραθυράκι για να μπεί ο άνθρωπος σε ένα ταξίδι αυτοβελτίωσης
ώστε να αρχίσει να φτιάχνει και άλλα πράγματα στη ζωή του.
Έχεις ένα φόβο της απόρριψης από μια γυναίκα. Αυτός έχει να κάνει με το ότι φοβάσαι την κριτική και ότι φοβάσαι να αποτύχεις. Οι συγκεκρι-
μένοι φόβοι δεν υπάρχουν μόνο στο κομμάτι του φλερτ υπάρχουν παντού. Μπορεί να θέλεις να διεκδικήσεις μια καλύτερη θέση στην δουλειά σου,
και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το κερδίσεις να δουλέψεις πιο σκληρά, να αντιμετωπίσεις φόβους.
-Πιστεύετε ότι η επιτυχία στο φλερτ συνδέεται και με την επιτύχια σε προσωπικό επίπεδο, είτε κοινωνικό είτε επαγγελματικό;
Για μας συνδέεται με δύο τρόπους, ο πρώτος είναι ότι την ώρα που βλέπουμε ανθρώπους που είναι πολύ επιτυχημένοι σε ένα τομέα και βλέ-
πουμε ότι σε ένα άλλο τομέα χωλαίνουν είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε. Βλέπεις δηλαδή ανθρώπους που έρχονται οι οποίοι είναι φοβεροί
επαγγελματίες και δεν έχουν την ισσοροπία που θέλουν γιατί δεν έχουν τις γυναίκες που θέλουν στην ζωή τους γιατί έδωσαν σημασία στον
επαγγελματικό τομέα. Και ο δεύτερος τρόπος που συνδέεται είναι ότι όταν έχεις επιτυχίες σε ένα τομέα μαθαίνεις να διεκδικείς και να
κερδίζεις και στους άλλους τομείς της ζωής σου.
Με τον ίδιο τρόπο ας πούμε που διεκδικείς μια γυναίκα που γνωρίζεις έξω, έτσι διεκδικείς και πράγματα στην δουλειά είτε στους άλλους τομείς
της ζωής σου.
Είτε θέλουμε είτε όχι για να μπορέσεις να γνωρίσεις ένα είδος οποιασδήποτε επιτυχίας, θα πρέπει να μπορέσεις από την αρχή να δημιού-
ργήσεις από την αρχή κάποια ελκυστικά χαρακτηριστικά. Αυτό έχει να κάνει με την αποφασιστικότητα, με την συμπεριφορά, ή πως εσύ απο-
φασίζεις να διεκδικήσεις κάποια πράγματα. Από την στιγμή που αρχίζεις και βλέπεις ότι γίνεσαι ελκυστικός για κάποιες γυναίκες η αντί-
ληψη που έχεις για τον εαυτό σου αλλάζει και από την στιγμή που αλλάζει αυτό αρχίζεις και πιστεύεις πως αξίζεις περισσότερα. Και όταν
συμβαίνει αυτό υπάρχει περίπτωση να μπαίνει ένα ερωτηματικό που αρχίζει να σου λέει ότι ξέρεις τι, μήπως αξίζω περισσότερα και σε
άλλους τομείς;
Ξαφνικά ας πούμε, εμένα οι γυναίκες μου συμπεριφέρονται διαφορετικά αλλά το αφεντικό μου ή ο καθηγητής μου ή ο οποισδήποτε δεν μου
συμπεριφέρεται ωραία. Εμένα κάτι τέτοιο δεν μου αρέσει και ξαφνικά έχει αρχίσει να δημιουργείται και ένα νέο ταξίδι που μπορεί και
πάλι να χρειαστεί να υιοθετήσεις νέες συμπεριφορές.
-Αυτό είναι κάτι που έχετε πει και σε βίντεο σας ότι η απόρριψη και η αποτυχία είναι κομμάτι της επιτυχίας, δηλαδή ότι δεν μπορείς να
φτάσεις να είσαι επιτυχημένος αν δεν απορριφθείς ή αποτύχεις σε οποιοδήποτε τομέα γιατί έτσι πρέπει να γίνει.
Πολύ σωστά. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της διαδικασίας.
-Τα social media χρησιμοποιούνται κατά κόρον στην εποχή μας και η νέα γενιά, όπως και εμείς, φλερτάρει πολύ μέσω αυτών των εφαρμογών,
ποιά η άποψη σας πάνω στο θέμα και αν θεωρείται ότι δημιουργούνται ψευτικά πρότυπα μέσω του instagram με αποτέλεσμα τα οποία κάποιοι
τα θαυμάζουν τα έχουν σαν “στόχο” και δημιουργείται ένα χάσμα;
Πίσω από μια οθόνη και με την ευκαιρία της παρουσίασης του εαυτού μας μέσα από φωτογραφίες και φίλτρα με τον τρόπο που θέλουμε μπορεί
ο καθένας να παρουσιάσει ότι γουστάρει. Επίσης είναι ένας εύκολος τρόπος να κρύψεις κάποιες αδυναμίες όταν θες να φλερτάρεις με μια
γυναίκα. Για παράδειγμα, δεν είμαι αρκετά ετοιμόλογος οπότε έχω χρόνο να σκεφτώ τι θα πώ. Εμείς είμαστε υπερ να γνωρίζεις γυναίκες με
οποιόνδηποτε τρόπο είτε από κοντά είτε μέσω ίντερνετ. Το ζήτημα είναι ότι την ώρα που θα βρεθείτε από κοντά θα πρέπει να έχεις κάποιες
ικανότητες, γιατί δεν γίνεται να διαχείριζεσαι μια σχέση μέσω των social media. Κάποια στιγμή θα πρέπει να βγείτε ένα ραντεβού και
σ’ αυτό το ραντεβού θα πρέπει να ξέρεις να φλερτάρεις. Αν δεν το έχεις εξασκήσει αυτό θα υπάρξει πρόβλημα.
-Επομένως τα social media σου δίνουν μια παράταση γιατί από κοντά θα πρέπει να φλερτάρεις, στην ουσία δημιουργείται μια “μάσκα”
Δεν θέλω να το δαιμονοποίησω με την έννοια ότι το διαδίκτυο είναι κακό. Η τεχνολογία είναι καλή ανάλογα πόσο την χρησιμοποιείς.
Αν είναι μια στο τόσο για να γνωρίσεις κάποιες γυναίκες είναι εντάξει. Αν όμως δεν φλερτάρεις ποτέ έξω, την ώρα που πρέπει γιατί
θα έχεις βγει ραντεβού θα έχεις πρόβλημα.
Το Men of Style πρώτο μέσα στον κορονοϊό είχε βγάλει την καμπάνια φλερτάρετε από το σπίτι και πήγε εξαιρετικά. Γιατί την ώρα που είσαι
κλεισμένος στο σπίτι προφανώς και θα επικοινωνήσεις με κάποιο τρόπο και να φλερτάρεις αλλά από εκεί και πέρα θα πρέπει να έρθεις και
κοντά με μια γυναίκα.
-Πως πιστεύετε ότι μπορεί να ελεγχθεί αυτή η ραγδαία άνοδος του φλερτ μέσω των social media;
Δεν υπάρχει ραγδαία άνοδος υπάρχει μια προσπάθεια να φλερτάρουμε μέσω των social media και είναι ένα άλλο κομμάτι το αν φλερτάρουμε
πετυχημένα και που οδηγεί αυτό, όπως και το πόσο χρόνο χρειάζεται να αφιερώσεις σε αυτό και εν τέλει πόσο χρόνο αφιερώνεις. Γιατί
αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το πως φλερτάρεις, έχει να κάνει και με το πως αρχίζεις και χτίζεις μια περσόνα γύρω από το διαδίκτυο
επειδή πιστεύεις ότι θα σου κάνει πιο εύκολο το να φλερτάρεις. Ένα από τα κύρια ζητήματα του διαδικτύου που αναφέρθηκε για τα πρότυ-
πα είναι ότι κάτω από κάποιες συνθήκες μπορεί να προβάλει μια ουτοπία και πολλές φορές οι ουτοπίες είναι πολύ επικίνδυνες γιατί σου
λένε ότι μπορείς να έχεις πολύ γρήγορα ότι θες χωρίς προσπάθεια γι’αυτό και είναι τόσο ελκυστικές γιατί δεν χρειάζεται να πονέσεις
για να έχεις αυτό που νομίζεις ότι είναι ο παράδεισος αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Δεν είναι κακό ο καθένας να προβάλλει αυτό που πιστεύει ότι είναι και το καλύτερο. Αλλά όταν εσύ μπαίνεις σε μια τέτοια διαδικασία
μόνο και μόνο για να το δουν συγκεκριμένοι άνθρωποι να φανεί ελκυστικό και να κάνουν εκείνοι την πρώτη κίνηση όλο αυτό μπορεί να
φαίνεται πιο εύκολο, αλλά είναι και μια ψευδοροφή που θα σου πέσει στο κεφάλι όταν εν τέλει θα χρειαστεί να μιλήσεις από κοντά με
μια γυναίκα γιατί θα πρέπει να αγγίξεις γιατί θα πρέπει να διαχειριστείς διάφορες περιπτώσεις οι οποείς είναι τόσες πολλές γιατί
η δύσκολη περίπτωση είναι αυτή που χρειάζεται να αποδώσεις το βέλτιστο όταν δεν έχεις χρόνο. Το διαδίκτυο σου προσφέρει το τεράστιο
πλεονέκτημα ότι έχεις χρόνο αντίδρασης ή χρόνο απόκρισης. Όταν όμως βρεθείς κοντά με την γυναίκα και θα προσπαθήσει και εκείνη να
καταλάβει αν είσαι αρσενικός, αν είσαι τόσο ελκυστικός όσο έχεις προβάλλει μέχρι τώρα στα social media και σε τεστάρει με κάποιο
τρόπο για να δει πόσο αποφασιστικός είσαι ή πως διαχειρίζεσαι δύσκολες καταστάσεις και εσύ πάθεις 45 εγκεφαλικά και είσαι με αναπνευ-
στήρα για να έχεις ανάσες τότε και αυτή θα σου πει, α ωραία.
-Αυτό είναι κάτι που έχετε επισημάνει και σε βιντεάκια ότι δηλαδή η γυναίκα έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται γρήγορα την εμπειρία
του άνδρα πάνω σε πολλά θέματα
Έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται κάποια καίρια χαρακτηριστικά τα οποία της δείχνουν ότι σε κάποιο βιολογικό-εξελιγκτικό επίπεδο
μπορείς να την βοηθήσεις να επιβιώσει. Ότι δηλαδή σε μια δύσκολη στιγμή έχεις κάποιες ικανότητες στις οποίες μπορούν οι άλλοι να
στηριχτούν πάνω σου, που αυτό μέχρι κάποιο σημείο σημαίνει ηγεσία, δηλαδή είμαι αξιόπιστος. Οπότε αν εσύ έχεις προβάλλει κάτι το οποίο
δεν ισχύει είσαι “παπατζής” και θα υπάρξει πρόβλημα.
-Πέρυσι τον Αύγουστο βγάλατε ένα βιβλίο, το Άνδρας Αξίας το οποίο πηγαίνει πολύ καλά, πως σας ήρθε η ιδέα να βάλετε τις συμβουλές που
δίνετε στα βίντεο συμπυκνωμένες όλες μαζί;
Aπό την πρώτη βδομάδα το βιβλίο έχει εκτοξευθεί, συγκεκριμένα έχει βρεθεί στα best seller, ο κόσμος το αγκάλιασε, είδαμε ότι κάποιοι
δεν μπορούν τόσο εύκολα να “καταναλώσουν” το περιεχόμενο μας με το βίντεο με την ίδια ευκολία που “καταναλώνουν” τα άρθρα μας και έτσι
αποφασίσαμε να μαζέψουμε τη γνώση και να την βάλουμε σε ένα εύπεπτο κείμενο το οποίο θα μπορεί ένας άνθρωπος κάθε ηλικίας να καθίσει
και να το διαβάσει.
Το βιβλίο είναι ένα ιδιαίτερο μέσο, αν έχετε παρατηρήσει αλλά όποτε συγκρίνεται μια ταινία που είναι μεταφορά από ένα βιβλίο δεν μπορεί
ποτέ να κοντράρει το βιβλίο και ο λόγος είναι ότι το βιβλίο παίζει με την φαντασία μας και μας βοηθάει να “πλάσουμε” όπως εμείς θέλουμε
το στόρυ ενώ η ταινία σου δείχνει τα πάντα.
Δηλαδή όποιος θα διαβάζει το Άνδρας Αξίας θα φαντάζεται τον εαυτό του να διεκδικεί μια γυναίκαι που του αρέσει και θα αρχίσει το μυαλό να
δουλεύει τελείως διαφορετικά. Ακόμα και στο πώς διαβάζουμε πέρασε ένας αιώνας για να εξελιχθούμε και να μην διαβάζουμε φωναχτά αλλά από
μέσα μας. Ήταν κάτι που πήρε πολύ καιρό για να γίνει και να υπάρξει εξέλιξη. Οπότε στην περίπτωση μας ο συνδυασμός του Άνδρα Αξίας με τα
βίντεο μας δίνει κάτι αρκετά πλήρες.
-Μάλιστα το βιβλίο τώρα πάει και βραβείο Public στην κατηγορία Ευ Ζην
Σωστά, άλλη μια επιτυχία είναι ότι το βιβλίο πάει για ένα τέτοιο βραβείο, το οποίο για όσους δεν ξέρουν είναι το πιο σημαντικό βραβείο
στο χώρο του βιβλίου. Πιστεύουμε ότι έχουμε ελπίδες να πάρουμε την πρώτη θέση γιατί το βιβλίο αξίζει και γιατί πρόκειται για κάτι που
πραγματικά έχει βοήθησει ανθρώπους.
Σας ζητάμε λοιπόν με το χέρι στην καρδιά την ψήφο σας. Ο τρόπος είναι πολύ εύκολος πάνε στο σαιτ, στο public book awards, στην κατηγορία
Ευ Ζην είμαστε πρώτοι αλφαβητικά στο άλφα, Άνδρας Αξίας. Αφού το επιλέξουν τους έρχεται ένα e-mail επιβεβαιωτικό, πατάνε πάνω στο link,
και εμφανίζεται ένα μήνυμα που λέει ότι η ψήφος καταχωρήθηκε. Η ψηφοφορία είναι ενεργή και όλο τον Ιούλιο.
Και εμάς επειδή είμαστε νέοι στον κόσμο του βιβλίου μας έλεγαν πριν δημοσιεύσουμε το βιβλίο, ότι α είναι καλοκαίρι ποιος θα το δεί
είστε και εσείς άγνωστοί ποιος θα το διαβάσει και άλλα τέτοια. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι θέλω το Άνδρας Αξίας να αποτελέσει ένα
παράδειγμα για το να μην ακούς αυτούς που θέλουν να σε κρατήσουν πίσω και σου βάζουν εμπόδια.
-Ποια είναι τα 5 σημεία που για εσάς μπορεί να χαρακτηρίζουν έναν Άνδρα Αξίας;
Δεν θα έλεγα ότι μπορούν να μετρηθούν σε κάποια συγκεκριμένα γιατί έτσι υπάρχει πακετοποίηση των χαρακτηριστικών. Ο Άνδρας Αξίας πρέπει
να έχει μια πληθώρα χαρακτηριστικών και ένα κύριο είναι οι πράξεις του, η γνώση, το θάρρος, η αντοχή στον “πόνο” και κάτι πολύ σημαντικό
είναι η αυτοπεποίθηση η οποία είναι κάτι που χτίζεται με μικρές επιτυχίες οι οποίες μαζεύονται σιγά σιγά σε μια μεγάλη.
Βέβαια δεν είναι μόνο αυτά, εξίσου σημαντικό είναι και η παρεά και εν τέλει ο Άνδρας Αξίας είναι αυτός που είναι καλά με τον εαυτό του
αλλά και το περιβάλλον γύρω του.
-Τι πιστεύετε ότι φταίει και γίνεται συχνά αυτό δηλαδή τις γυναίκες που θέλουμε πολύ δεν τις έχουμε εν τέλει;
-Σπύρος: Γιατί τις θέλουμε πολύ και το δείχνουμε, με βάση την ομοειδή επένδυση λοιπόν πρέπει να υπάρχει μια ισσοροπία σ’ αυτά που δίνεις
περίπου τα ίδια να παίρνεις πίσω. Ακόμα είναι η πίεση που βγάζουμε ότι η ευτυχία μου σαν άντρας εξαρτάται από το πως μου φέρεσαι και
αυτό ρίχνει την έλξη πάρα πολύ.
-Τι φταίει και το μυαλό μας πλάθει τα σενάρια που αναφέρατε παραπάνω;
-Χρήστος: Κάτι που μας διαχωρίζει από τα υπόλοιπα θηλαστικά στον πλανήτη είναι η ικανότητα να κάνουμε σχέδια για το μέλλον, δηλαδή να
πούμε ότι αν γίνει το Α μετά μπορεί να γίνει το Β ή το Γ, κάτι το οποίο είναι απαραίτητο κομμάτι της λειτουργίας ενός τμήματος του
εγκεφάλου μας το οποίο μας λέει ότι μέσα στην ανθρώπινη συμπεριφορά μας είναι να εξερευνούμε. Για να εξερευνήσεις κάτι και να κάνεις
την μετάβαση στο άγνωστο πρέπει πρώτα να το φανταστείς, έτσι λοιπόν η πλούσια φαντασία που έχουμε δημιουργεί πάρα πολλά σενάρια. Όταν
εμείς έχουμε μια ανασφάλεια, ή ένα φόβο αυτό δημιουργεί ένα “τούνελ” το οποίο τι σου λέει, “ωραία τι υπάρχει περίπτωση να συμβεί;
-Μάλλον το χειρότερο, γιατί βγάινουν στην επιφάνεια οι ανασφάλειες σου και προσπαθείς να προετοιμασείς για το μέλλον λέγοντας ότι
αν έχω ετοιμαστεί για το χειρότερο θα είμαι πιο έτοιμος.
Αν κάποιος σκέφτεται από πριν ότι θα έχει το χειρότερο αποτέλεσμα η σκέψη επηρεάζει ολόκληρη την συμπεριφορά γιατί ο τρόπος που
αισθανόμαστε καθορίζει και τον τρόπο που κινούμαστε.
-Θεωρείται ότι η σκέψη επηρεάζει και την πράξη;
-Χρήστος: H σκέψη μας καθορίζει το πως αισθανόμαστε και αυτό, το πως κινούμαστε τη γλώσσα του σώματος μας. Επομένως αν οι σκέψεις που
έχεις σου δημιουργούν άγχος αυτό φαίνεται και στην γλώσσα του σώματος σου.
-Σπύρος: Να μην μπερδεύουμε το σκέψου θετικά, και θα φτιάξουν τα πράγματα, που λένε αρκετοί άνθρωποι δεν λειτουργεί έτσι. Οι σκέψεις
επηρεάζουν το πως λειτουργεί ο οργανισμός σου άλλα δεν μπορούν να φτιάξουν τα πράγματα χωρίς πράξεις γιατί χρειάζεται πόνος όπως είπα-
με πιο πριν. Η ζωή έχει εμπόδια και κακουχίες οπότε χρειάζεται κάτι παραπάνω από το σκέψου θετικά.
Η πράξη σε βοηθάει να δεις αν τα πηγαίνεις καλά με τον τρόπο που προσπαθείς να πετύχεις και αν όχι θα πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο που
προσπαθείς.
-Κάποιοι άνθρωποι γεννιόυνται με μια έμφύτη τάση προς την επικοινωνία και άλλοι όχι τόσο και την αναπτύσσουν αργότερα θεωρείται ότι
αυτό παίζει ρόλο και στο φλερτ
Σπύρος: Δεν είναι κάποιο κληρονομικό χάρισμα, απλά μεγάλωσες σε ένα περιβάλλον που μιλούσατε περισσότερο με τους γονείς και είχες
την ευχέρεια να επικοινωνείς περισσότερο. Από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που εξασκούν την επικοινωία μεγαλώνοντας. Κάπως έτσι ήμουν
και εγώ και με σεμινάρια την τριβή με τον κόσμο και τις γνώσεις που έχω πάρει απέκτησα μια επικοινωιακή ευφράδεια.
Χρήστος: Ο ντροπαλός είναι ανάγκη να εξελίξει την επικονωνία του όχι μόνο στον τομέα του φλερτ, γιατί στα επαγγελματικά πχ θα χρειαστεί
να μπεις σε ένα περιβάλλον ανταγωνισμού και να αντιμετωπίσεις τέτοια άτομα, ακόμα υπάρχει περίπτωση να μπαίνουν άτομα στη ζωή σου τοξι-
κά και να μην μπορείς να τους βάλεις όρια και να σου τρώνε τη ψύχη. Εν τέλει μια απόρριψη από μια γυναίκα μπορεί να σου δώσει κάποιες
σημαντικές πληροφορίες σ’ αυτλα που χρειάζεται να βελτιώσεις στον τομέα του φλερτ. Ένας εξωστρεφής άνθρωπος ανακάμπτει όταν βρίσκεται
με κόσμο ενώ ένας εσωστρεφής όταν βρίσκεται μόνος του.
Από την στιγμή που ένας εξωστρεφής θα βρει τον φόβο και θα αποφασίσει να τον ξεπεράσει είναι απαραίτητο να έρθει αντιμέτωπος μ’ αυτόν.
Αυτό βέβαια θα γίνει σιγά σιγά και βήμα βήμα γιατί ο κάθε άνθρωπος θέλει το χρόνο του.
-Πόσα μέλη απαριθμεί το Men of Style και πως μπορεί κάποιος να έρθει να δουλέψει σε εσάς;
Σπύρος: Ξεκινήσαμε 3 άτομα εγώ ο Χρήστος και ο Ανέστης αλλά όσο μεγάλωνε η ομάδα μας έπρεπε να έρθουν και άλλα άτομα να μας βοηθήσουν
και πλέον απαριθμούμε 20 άτομα σαν Men of Style. Οι άνθρωποι που έχουν εμπιστευτεί τα προγράμματα μας πλησιάζουν πλεόν τους 2000 από
το 2014 μέχρι και σήμερα και με πολλούς από αυτούς κρατάμε ακόμα επαφή. Παρ’ολό που τα νούμερα μας είναι ήδη σε υψηλά επίπεδα δεν θα
σταματήσουμε να αναπτυσσόμαστε και δεν θέτουμε ταβάνι ποτέ, γιατί κάτι τέτοιο δεν συμβαδίζει με τον όρο εξέλιξη.
-Μέσα στην καραντίνα είχατε την συνεργασία από την Digital Minds, επίσης ήταν μια περίοδος με πάρα πολλά live τα οποία πήγαν πολύ
καλά, πως σκεφτέστε να το συνεχίσετε αυτό;
Χρήστος: Μας έρχεται η καραντίνα και ειλικρινά τότε το τελευταίο που είχαμε στο μυαλό μας ήταν τα live, είχαμε να σκεφτούμε την
εταιρεία, και βρισκόμαστε μια μέρα με τον Σπύρο και ρίχνει στο τραπέζι την ίδεα του live. Ήταν κάτι που δεν είχαμε κάνει και λέμε
οκ ας το δοκιμάσουμε. Περνάγανε οι μέρες και είχαμε και εμείς οι ίδιοι λόγω της καραντίνας την ανάγκη να μιλήσουμε με κόσμο και έτσι
ξεκίνησαν τα live.
Μετά από μια κουβέντα ακόμα ήρθε και η ενότητα “Βρεγμένη Σανίδα” και είπαμε να το κάνουμε αυτό για να δείξουμε και στον κόσμο ότι
είτε μπροστά είτε πίσω από τις κάμερες είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι, βέβαια στην κάμερα εγώ τουλάχιστον μιλάω πολύ κάτι που πίσω δεν
κάνω.
Στην “Σανίδα θέλαμε να πούμε σημαντικά πράγματα που βλέπαμε ότι προβληματίζουν τον κόσμο και το live ήταν ευκαιρία συζήτησης ας πούμε
γιατί ο θεατής μπορούσε να σχολιάσει κάτι που δεν θα γινόταν σε βίντεο, το οποίο δεν θα έβγαινε και λόγω χρόνου βέβαια.
-Πλέον το Men of Style μετράει 6 χρόνια και μπαίνετε στο 7ο πως σκοπεύετε να το συνεχίσετε όλο αυτό;
Σπύρος:Σκοπός είναι ο Άνδρας Αξίας και ότι κάνει το Men of Style να μπεί σε κάθε βιβλιοθήκη και να επηρεάσει την ζωή κάθε άντρα. Δεν
έχουμε κάτι ανακοινώσιμο σαν μελλοντικά σχέδια αλλά επειδή συνέχεια θέλουμε να αλλάζουμε γιατί βαριόμαστε τα ίδια και τα ίδια οπότε
προσπαθούμε να αλλάξουμε. Οι άνθρωποι που μας παρακολουθούν ξέρουν ότι αλλάζουμε και ετοιμάζουμε κάτι νέο ανά δύο τρεις μήνες, οπότε
σίγουρα ετοιμάζουμε και κάτι νέο.