Η αποχώρηση Σερβετάλη που αιτιολογείται από την άρνηση του να παίξει μόνο σε εμβολιασμένους έχει διπλή ανάγνωση και μόνο έτσι πρέπει να να ερμηνεύεται.
Η πρώτη και προφανής, είναι ότι με την αποχώρηση του χάνουν την δουλειά τους όλοι οι συντελεστές της παράστασης.
Η δεύτερη θα πρέπει να ερμηνευτεί με γνώμονα πως η αξία των πεποιθήσεων δεν θα πρέπει να αξιολογείται από το περιεχόμενο τους, αλλά έχουν αξία όποιες και να είναι ως προέκταση της ελευθερίας των ανθρώπων.
Άρα, όποιος έχει διαβάσει κάποιο κείμενο μου γνωρίζει πως είμαι υποστηρικτής των εμβολίων. Δεν μπορώ όμως να αναιρέσω το δικαίωμα του να αποχωρήσει, αν αισθάνεται πως η κοσμοθεωρία του τραυματίζεται. Δηλαδή, τι να κάνει;
Να παίξει βεβιασμένα όλη την χρονιά για να μην θεωρηθεί “ο αναίσθητος που δεν ενδιαφέρεται για την δουλειά των άλλων” ; Και να νιώθει ότι προδίδει τον εαυτό του;Από και πέρα θα αναρωτηθεί κανείς: Μα καλά είναι επιχείρημα να θεωρεί πως διαχωρίζονται οι άνθρωποι, ενώ τα μέτρα λαμβάνονται για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας;
Οχι! Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο αλλά υποστηρίζω το δικαίωμα του να το εκφράζει. Δεν νομίζω πως τον κοινωνικό ιστό πλήττει ο Σερβετάλης. Τον πλήττουν όσοι έχουν αναγάγει την παραπληροφόρηση και την εκ προοιμίου αντιεπιστημονική άρνηση για όλα.
Όσοι ξεκίνησαν με το ” Δεν υπάρχει κορωνοιός” ,” συνέχισαν με το “Το εμβόλιο έχει τσιπάκι” , “Οι εμβολιασμένοι κολλούν πιο πολύ από τους ανεμβολίαστους”Γιατί;
Γιατί η άποψη Σερβετάλη είναι η άποψη του, το συναίσθημα του που συνοδεύεται από την υποκειμενικότητα της ανθρώπινης φύσης.
Το αν το εμβόλιο είναι αποτελεσματικό δεν είναι θέμα άποψης, είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ δηλαδή η μόνη θέσφατη αλήθεια της ζωής και η διάδοση ψευδών ειδήσεων στα social ενισχύει την καχυποψία πολλών που σκέφτονται να εμβολιαστούν, που όσο αυτό δεν συμβαίνει όλο και περισσότεροι πεθαίνουν από covid.