Ημέρα εξελίξεων η σημερινή για τον Πειραιά και τους κατοίκους του, καθώς με επίκαιρη ερώτηση το Κίνημα Αλλαγής φέρνει στη Βουλή το άκρως σημαντικό ζήτημα της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το θέμα της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ είδε το φως της δημοσιότητας μετά από άρθρο-παρέμβαση του κ. Λευτέρη Χρυσοφάκη στις 06/03/2021 στον Ελεύθερο Τύπο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δραστήριος επιχειρηματίας έπειτα από μπαράζ επαφών του κατάφερε να φτάσει το θέμα στα υψηλά κλιμάκια της Χαριλάου Τρικούπη και να κατατεθεί ως ερώτηση.
Το «μπαλάκι» πλέον βρίσκεται στη πλευρά της Κυβέρνησης, καθώς τα ονόματα που υπογράφουν την ερώτηση συγκαταλέγονται στα «δυνατά όπλα» του Κινήματος Αλλαγής, με τους κ.κ. Ανδρέα Λοβέρδο, Δημήτρη Κωνσταντόπουλο, Χρήστος Γκόκα και Γιώργο Αρβανιτίδη να βρίσκονται στη πρώτη γραμμή ελέγχου και άσκησης κοινοβουλευτικών αρμοδιοτήτων από πλευράς ΚΙΝΑΛ με πηγές εντός του Κοινοβουλίου να τονίζουν ότι την απάντηση οφείλει να απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής!
«Η υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ “game changer” για τον Πειραιά»
Πρόκειται σύμφωνα με κοινή ομολογία για ένα έργο που θα μπορούσε να μεταμορφώσει προς το καλύτερο την εικόνα του Πειραιά, καθώς σε περίπτωση υλοποίησης του έργου, η Πειραϊκή Χερσόνησος θα ενωθεί με τα Καμίνια, ενώ ταυτόχρονα, αναμένεται να δημιουργηθεί μία νέα αστική λεωφόρος που θα διαθέτει και τραμ και μετρό (ΗΣΑΠ), και θα φτάνει μέχρι το λιμάνι, ενώ ουδείς πρέπει να παραβλέψει την ανάπτυξη που θα συμπαρασύρει και την κτηματαγορά σε μια τόσο ιδιαίτερη και δύσκολη οικονομική περίοδο για τη χώρα μας.
Ας δούμε όμως το πρακτικό κομμάτι. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε έως και αυτή τη στιγμή, υπάρχει επί τάπητος συγκεκριμένη μελέτη, η οποία μάλιστα έχει ήδη εκπονηθεί και βρίσκεται δυστυχώς «ξεχασμένη» σε κάποιο συρτάρι στο Μαξίμου.
Η συγκεκριμένη μελέτη, της οποία οι περιβαλλοντικοί όροι και προεκτάσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για τους πολίτες του Πειραιά και εν γένει της Αττικής, αναμένεται να έχει ισχύ έως το 2022.
Υπό αυτό το πρίσμα, και εάν υπολογίσουμε ότι σύμφωνα με πληροφορίες το έργο αναμένεται να κοστίσει περίπου 70-80 εκ. ευρώ, ενώ, τότε είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο, ότι με την υλοποίηση του θα «απελευθερωθεί» άμεσα μία μεγάλη περιοχή για αξιοποίηση στον αστικό ιστό του Πειραιά.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί “game changer” για τον Πειραιά, καθώς αναμένεται αφενός να δώσει πνοή σε μια περιοχή που τα τελευταία δέκα έτη βιώνει μια παρατεταμένη στασιμότητα και αφετέρου να διευκολύνει τις ζωές χιλιάδων Πειραιωτών και μη που θα θελήσουν να μετακινηθούν με ασφάλεια, γρήγορα και με ασφαλές περιβαλλοντικό τρόπο!