Η πολυπόθητη επαναλειτουργία του λιανεμπορίου ανακοινώθηκε και επίσημα για την πόλη μας το απόγευμα της Παρασκευής, έστω και μόνο με click away, και ο ΟΑΣΘ ετοιμάζεται για να εξυπηρετήσει με ασφάλεια όσους πολίτες επιλέξουν να κινηθούν με λεωφορείο για τις αγορές τους, πέρα από όσους ήδη χρησιμοποιούν το αστικό για να πάνε στην εργασία τους.
«Τη Δευτέρα θα βγουν στους δρόμους 50 επιπλέον λεωφορεία. Αυτή την στιγμή έχουμε παραλάβει το σύνολο των λεωφορείων με leasing. Από τα 180 λεωφορεία τα 160 έχουν πινακίδες. Επίσης παραλάβαμε και τα λεωφορεία από την συνεργασία του δήμου Θεσσαλονίκης με το δήμο Λειψίας. Από αυτά τα 30 έχουν πινακίδες. Οπότε είναι έτοιμα για να κυκλοφορήσουν. Προσπαθούμε να υπάρχει επαρκής αριθμός οδηγών, ενώ υπάρχει και ένας αριθμός που είναι σε καραντίνα είτε γιατί νοσούν ή γιατί βρέθηκαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα. Θα επιστρέψει προσωπικό που ήταν αναπαυόμενο λόγω των μειωμένων αναγκών. Υπολογίζουμε πως 50 οδηγοί θα πιάσουν ξανά τιμόνι», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Γιώργος Σκόδρας στον «Τύπο Θεσσαλονίκης».
Όπως μας ανέφερε «αυτή την στιγμή στο πολεοδομικό συγκρότημα κυκλοφορούν 300 λεωφορεία ενώ από αύριο αυτός ο αριθμός θα είναι 350 καλύπτοντας το 85-90% των αναγκών». «Θέλουμε να προσέξουμε το προσωπικό μας ώστε όταν τελειώσει αυτή η δοκιμασία να είμαστε όσοι ξεκινήσαμε, να μην έχουμε ανθρώπινες απώλειες από την πανδημία».
Απολύμανση με ψεκασμό, εκνέφωση και υπεριώδη ακτινοβολία
Σημαντικό είναι φυσικά και το κομμάτι της καθαριότητας για την ασφάλεια τόσο των εργαζομένων όσο και για του επιβατικού κοινού. «Στα λεωφορεία κάνουμε οργανωμένη απολύμανση με ψεκασμό, πλήρη εκνέφωση και πιλοτικά εφαρμόζουμε και καθαρισμό με υπεριώδη ακτινοβολία. Ειδικά για το τελευταίο μέτρο είπε πως εφαρμόζεται στο ενδιάμεσο της βάρδιας. «Το λεωφορείο όταν βγει το πρωί είναι πεντακάθαρο. Στο ενδιάμεσο, κατά τη διάρκεια διαλείμματος των οδηγών, απολυμαίνεται για ένα δεκάλεπτο με λάμπες που χρησιμοποιούν υπεριώδη ακτινοβολία. Ουσιαστικά βάζουμε μέσα στο όχημα 2, 3 ή 4 λάμπες, ανάλογα με το μέγεθος του λεωφορείου. Κλείνουμε τις πόρτες και με τηλεχειριστήριο μπαίνει σε εφαρμογή ο συγκεκριμένος τρόπος απολύμανσης. Αυτό ωστόσο γίνεται μόνο στον τερματικό σταθμό στο ΙΚΕΑ και σε αυτόν του Ευόσμου. Προς το παρόν δεν είναι εύκολο να γίνει και στα 26 σταθμαρχεία».
Πηγή: typosthes:gr